25 Ocak 2011 Salı

ANLAYANAA ...ben çok güldüm:))

Erkekleri
anlamak için
HAMAMBÖCEĞİNİ takip edeceksin...
Hamam böceği hızla bir istikamete doğru giderken hiçbir engelle karşılaşmamasına rağmen aniden durur ve son sürat başka bir yere doğru koşmaya başlar.Bunun nedenini çözdüğün vakit,erkekleri de anladın demektir...



kaynak:Hürriyet Gazetesi


15 Ocak 2011 Cumartesi

ne zormuş..

nasıl nasıl nasıl özlüyorum Ata'yı anlatamam sevgili arkadaşlar...
sabah onu bırakıp işe gidiyorum ya ...akşam olmuyor bir türlü..resmen burnumda tütüyor tüm gün...
bir yandan vicdan azabı diğer yandan kendi işimizi yapıyor olmanın sevinciyle geçiyor bu günler..

ahh diyorum şimdi ne yapıyor acaba?yumurtasını yedirebildi mi babası?uyutabildi mi?ağladı mı yine olmadığımı farkettiğinde :((o da beni benim kadar özlüyor mu?

inanır mısınız eşimi kıskanır oldum bu aralar Ata'yla benden fazla birlikte oluyor diye...

bu nasıl bir sevgiymiş Allahım..tüm çalışan anneler benim gibi mi hissediyor acaba..bu kadar özlenir mi  ...ben mi abartıyorum ki :((akşam eve döndüğümde onu öpe öpe koklaya koklaya yıldırıyorum :)alıp böyle içime sokmak istiyorum hep yanımda olsun diye:)Rahmetli babamı o kadar iyi anlıyorum ki şimdi...o derdi bana küçükken hiç unutmam seni içime sokacağım kalbimin tam yanına hep yanımda kal diye .((

biraz dargın bana farkındayım onu bırakıp işe gidiyorum diye...ama o da özlüyor mu ne her gece yanımda yatıyor...yani gece kalkıp yanıma geliyor...aslında zaten geliyordu hep ama sanki çalışmaya başladıktan sonra bana mı öyle geliyor ne ya da ben çok özlediğimden mi:)bilmem....sarılıp uyuyoruz ...sabahları birlikte uyanıp tv seyrederken iyice yanıma sokuluyor...canım benim küçük meleğim...ben se elini ayağını göbeğini öpe öpe duruyorum.))

ben üzerimi değiştirmeye gittiğimde anlıyor ve -anne ben deee demeye başlıyor:(  (ben de geleyim manasında)üzgün ,buruk,çaktırmadan da olsa biraz gözü yaşlı çıkıyorum evden....

11 Ocak 2011 Salı

bu gün

birdenbire çalışmaya karar vermedim... zaten istiyordum çalışmayı....ki ...birdenbire ...hemencecik oldu...bu gün başladın...
kendi iişimiz....olsa da birazcık hemen olacak galiba...
kuşum biraralar böyle gidiyordu yuvaya..
video
geçen yaz 2 ay kadar gitmişti...gerçi iş durumumuz ne olur bilmiyorum ama...oğluş yine gidecek sanırım..
bu gün babasıyla evdeydi....ooo öğlen babası anlatıyordu ballandıra ballandıra çok uslu...hiç üzmedi annesi...biraz seni sordu...vs vs...
ama akşam üzeri haberler geldi...son durumlar berbat olmuş...babayı çıldırtmış ilk kez...ben şaşırmadım..alışkınım ama baba şaşkın ne yapacağını bilememiş de bana çaktırmamaya çalışıyor .))

ahhh bakalım ne olacak durumlar.....

10 Ocak 2011 Pazartesi

mimmmm....ve ödüller..




ay şımarıyorum valla...sevindirik oluyorum...ödül olayında :))
çok teşekkür ederim size :))layık olmaya çalışıyorum :))
canım Ebrucum,canım Aylincim  vermiş bu ödülü bana...Aylincim bir de mim eklemiş :))

1-Kaç yaşındasınız..?
aaa sorulur mu bu şimdi :))78 doğumluyum..(30'dan sonra bıraktım saymıyorum)

2-İsminizin son harfi ne?
R...ben de yazar gibi isim var arkadaşlarım...tamamı Öznur Beyhan Aydın Şahin(tam kimlik adımdır bu)

3-En sevdiğiniz renk?
Kırmızı-mor-siyah-beyaz

4-Kilonuz kaç?
bak şimdi olmadı...son 3 ayda 10 kiloya yakın kilo aldım..pek belli etmesemde 60'a yaklaştım:(((

5-Boyunuz kaç?
1.73

6-Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?
İkinci.(ortanca)

7-En sevdiğiniz şarkı?
kulağıma hoş gelen tüm şarkıları seviyorum..

8-Sigara kullanıyor musunuz?
Evet..ama bu yıl için verdiğim en büyük karar SİGARAYI SONSUZA KADAR BIRAKMAK

9-Alkol?
Evet..

10-Çayı fincan da mı içersiniz?çay bardağında mı?
Eskiden fincancıydım...ama şimdi ince belli de :))

mimi isteyen alabilir...kişisel sorular var çünkü...ama ödülü..öncelikle sevgili ablama,tatlım yeğenime,Elif'e,EFE EREN'e,yetenek-sizin'e  hediye ediyorum...sevgiler...

9 Ocak 2011 Pazar

Kollarından daha huzurlu,

daha güvenli...


yüreğinden daha sıcak ülke yokmuş

babacığım....

fena değiliz ...sadece...yine yorgunum...hepimiz gibi :((


bazen ya da her zaman ...
çok özlüyorum babamı...
öyle bildiğiniz babalardan değildi...
gerçekten..
onunla olupta mutsuz olduğum bir zaman gelmiyor aklıma...
bu onu kaybettiğim için değil..
ya da bel ki güzel şeyler kötü şeyleri(anıları) silermiş ya beyin ...belki de öyledir...ama değil...




ehh be ....

onurum

gururum

ilk aşkım....

hiç..
hem de hiç yakışmadı

gidişin...

sana da

bize de..

6 Ocak 2011 Perşembe

banyo

Dünkü yağmur maceramız bu gün de banyo sefasıyla devam etti...
Ata;-anne bak oynuyoom..
Anne;-annecim artık çıksan
Ata;aa annee
Baba;oğlum buruştun
Ata;hıı..babası bak oynuyoom
Anne;ee ördek napıyo
Ata;iyiim:))annesi bak ödek(ördek)banyo.........

.........uzun bir süre sonra ağlaya sızlaya banyodan çıkış :((

çok seviyor suyu...







5 Ocak 2011 Çarşamba

sana kızgınım

evet çok kızgınım...kızgındım yaniiii...ne çok üzdün sen bugün anneyiiii.....:((dışarı çıktık yağmura rağmen...durana kadar oyalandık orda burda....sonra her zaman ki gibi arabandan indin...
aahhhh be oğlum bütün su birikintilerinin üzerinde zıpladın...ama öyle böyle değil hepsinde...kıyafetin sırılsıklam...evet önce kızmadım ...kızamadım sana ki ben de severim hala bile yağmurda su birikintilerinde zıplamayı daa eehh be abarttın oğlum bu gün...
paçalar önce...ayaklar...dizler...popo...mont kazak body...hepsi...hepsi ıslandı....elalem (bayanlar)-aa ne biçim anne demiştir kesin...(baylar)-ayyy süper çocuk ne güzel eğleniyor,annesi de izin veriyor...dediler duydum .))bizi gören (çocuklar)sa -annnee ben deee :))

hasta olmaman için binbir dua ettim eve gelip üzerini değiştirirken sen yine ağladın....sonrasında evi yine birbirine kattın...bir ara -yeteeeerr diye bağırttın beni..

uyumamak için yine tüm numaralarını yaptın...



ve nihayet ki uyudun ...ama meleğim bu gün çok kızmıştım sana...taa ki bu sabah ki fotoğraflarına bakana dek..
yumurtanı yedin...hatta birazcık peynir ve hatta ekmek de....sonra birara ben telefona bakmak için kalktığımda 5 dakika da bu hale geldin...yetmedi memeli(meyveli)yoğurt istedinnn...gerçi yemedin...ama olsun.....



DÜNYAAAMMMM....SENİ ÇOK SEVİYORUM...

iyi ki doğurmuşum seni...iyi ki anne olarak beni seçmişsin....sen olmasan ben ne yapardım kuşum...

4 Ocak 2011 Salı

mim...

sevgili arkadaşım şeker mi şeker tatlı mı tatlı cihancığımın annesi Taze Anne beni emzir reformu ile ilgili mimlemiş..tiii...ama ancak sıra geldi .))cevaplayayım...


1) Türkiye'de 6 ay sadece anne sütü alan bebeklerin oranı sizce yüzde kaç?

valla açıkçası bilmiyordum.ama duyduğuma göre %1.3 müş.şaka gibi...çook düşük gerçekten..

2) Siz bebeğinizi ne kadar süre anne sütüyle beslediniz?


ben çok erken ve mecburen bir şekilde (ne demekse)sezeryanla doğum yaptım.ilk gün sütüm hiç yoktu..gözlerimden yaşlar gele gele vakumlu aletlerle şunlarla bunlarla çok uğraştı mama verilmesin diye ama maalesef gelmedi..ilk gün küçük prens mama aldı :(daha sonraki gün çok şükür geldi..ama bu maceramız 6 buçuk ay sürdü..Ata 5.ayın sonunda ek gıdaya başladı..çünkü sütüm azalmış ve beyefendimiz doymuyormuş..tabi doktor söyledi de başladım..6.ayın sonunda da mecburen mamaya geçtik.
 
3) Kaç ay doğum izni kullandınız?


ne izni ne izni .)))evhanımlarının böyle izinleri yok..sonsuz ay :))
 
4) Yasal süt izninizi kullanabildiniz mi?


tabii ki hem yasal hemde yasal olmadan :)))
 
5) Emzirdiğiniz ya da süt izni kullandığınız için isyerinde tepki ile karşılaştınız mı?

hayır..işyerim evim olduğundan sorun olmadı...patron bişey demedi :))


6)Bebeğinizi toplum içinde, dışarda emzirdiğinizde sıkıntı yaşadınız mı?

yaa işte bu biraz problemdi..toplum içinde daha çok evde sağdığım sütü biberonla vererek besledim..aslında çok da öyle dışarlarda değildik ama her yerde bebek ya da emzirme odası yok maalesef.


7) Emzirme konusunda desteğe ihtiyacınız oldu mu? Emzirme danışmanlığı ya da yeterince psikolojik destek bulabildiniz mi

tabii ki..en çok annem ,ablam destekledi..hastanede de hemşireler sağolsun çok yardımcı oldular..

8) Emzirdiğiniz süre boyunca etraftan "sütün yetmiyor, mama ver, bu çocuk meme emmek için çok büyük" şeklinde baskı gördünüz mü?

hayır hiç öyle bir şey olmadı..zaten doymadığını kendim de anladığım zamanlarda götürdüm dr.a o da mama verebileceğimi söyledi.doçent olunca dr.daha bir güvendim.ve dediğini yaptım.



9) Emzirme reformunu biliyor musunuz? Sizce neden gerekli?


tabii ki biliyorum..neden mi gerekli sorusu bile komik bence:))çünkü anne sütü koruyucudur..besleyicidir..yararlarını saymaya gerek bile duymuyorum..


10) Emzirme reformunu web sitesinde desteklediniz mi? www.emzirmereformu.com'daki formu doldurmanız yeterli.

evet.

Aylin bebek

Dün ne zamandır görmediğimiz bir arkadaşı ziyarete gittik..Kızı (Aylin) 4 buçuk aylık olmuş bile..ne çabuk geçiyor zaman...Atacım Aylin'in yanında kocaman bir abiydi..gerçekten...:))ben kucağıma almama rağmen azıcık sevdiğimde bile kıskandı :)
ama onun dışında kardeş kardeş diye hep yanındaydı


 bu da Aylin'in annesi Jenya'nın ikramlarından biri...diğerlerini çekemedim .(
tahinli cevizli kabak tatlısı..çok güzeldi..ellerine sağlık arkadaşım

2 Ocak 2011 Pazar

yılbaşı gecesinden kareler

yılbaşı gecesini ailecek hepbirlikte ablamlarda kutladık..çook güldük,çok yedik,çok eğlendik..Ata şaşkındı..ilk kez gece 12'ye kadar uyanıktı ve olanları anlamaya çalışıyordu..ve geceden kalan bazı fotoğraflar...


soframız...enfestii


 altta gördüğünüz mantolu tavuk..tarifini yakında ablam verir..ben zaten hiç yapmadım...ama süper bir şey...
 ailecek hindi sevmediğimiz için kestaneli tavuk yapmış ablam..ellerine sağlık..bu da süperdi..
 benim gariban oğlum :))sofrada hiçbişey yokmuş gibi ekmek yiyiyor .))
 beyler  yaptıkları turnuvayla 2010'un tavla şampiyonunu belirliyor..
 oyunlara alınmayan tatlişkom tombala kartlarıyla eğleniyor..
 Potik..ablamların kedisi Ata rahat bıraktığı sıralarda en son benim kucağımda uyukluyor:)
 bu çok komikti..çocuklar apaçi dansı diye bişey yapıyorlar..cahil ben yeni duydum..
 ama tabii ki katıldım onlara (sol taraftaki elbiseli benim)