11 Ağustos 2010 Çarşamba

uyduruk yemeğim :))

Ben yemek yapmayı evlendikten sonra,sulu yemek yapmayıysa Ata ek gıdaya başladıktan sonra öğrendim.Aileden geliyo olsa gerek en çok kırmızı et sever ve tüketiriz..Tabii tavuk etini de çok sever yaparım ama açık söyleyeyim balığı sadece 3 yıldır yiyiyorum..
Ve bunun yanısıra annemin tarifleri,internetten yaptığım tarifler de yok değil..Ama uyduruk yemeklerim halen devam ediyor.))Ve eşime göre en güzel de bunlar oluyormuş :)
Geçen gün de buzluktan bir et çıkardım.Ama nasıl birşey ve ne yapacağım konusunda pek birşey düşünmemiştim..Önce sadece düdüklü tencere de haşladım ki çok şansılıyım hemen pişti yumuşacık bir etmiş..Ama tatsız tuzsuz birşeydi..Suyuna pilav yaptım önce sonra da eti küçük küçük doğradım.Haşlanmış olduğundan daha kolay oldu parçalara ayırmak.Tava da biraz çevirdim önce-ama önce Ata'ya biraz ayırdım-lakin baharat vs pek yemiyor ve zaten daha erken bu tatlar için..Neyse sonra et ve tavuğaa çoookk yakıştırdığım soya sosundan ilave ettim ki aslında benim gibi tutkunu olanla bilir başka bişey eklemesen de süper oluyor..Aman fazla kaçırmayın ve sakın tuz eklemeyin çok tuzlu olur..Ve yine ardından şuaralar iyice takıntı yaptığım eşimin dayısının üretimini ve satışını yaptığı karışık baharattan ekledim..Veee sonuç SÜPER oldu :)..Tabi soya sosu ve baharattan hoşlanıyorsanız... Tabi biarz da kaşar peyniri ekledim eriyince aldım ocaktan..
Bu baharattan ilgilenirseniz daha sonra bahsederim :)

4 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

eline sağlık,mis gibi de kokmuştur bu:)

öznur-ata dedi ki...

cepaynası~~aynen öyle :))

ozgur dedi ki...

MMM mmmm,
nefis görünüyooo,
uyduruk muyduruk,
sen en iyisi bize...
iftarda bundan yap :) ;) ;}

Erdoğan dedi ki...

...uyduruk diyorsun
damağgımı şımartıp,
aklımı başimdan alıyorsun.