5 Eylül 2010 Pazar

DJ ATA

Dj.Ata :)) herkese ''iyi pazarlar'' diler..

8 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Şirin şey:)) Nasıl da dikkatle dinliyor. Öptüm o tatlı yanaklarından.

öznur-ata dedi ki...

evet yaa.müziği çok seviyor zaten.çok teşekkürler biz de öptük

TOZPEMBE dedi ki...

Selamlar
çok şirin ya şeker gibi maşallah nutellayı kafaya dikme resmine de bayıldım:)

öznur-ata dedi ki...

tozpembe;çok teşekkür ederim..

Atolyekedi dedi ki...

Aman yesinler müzikte dinlermiş, dj likte yaparmış yerim ben, Maşşallah

öznur-ata dedi ki...

AtolyeKedi;çok teşekkürler..çok seviyoruz müziği

Stil Direktoru dedi ki...

:) Çocukların bir karesi bile yüzümün gülmesine sebep, ki çocuk dpğurmaya hala soğuk baksam bile. Maşallah diyorum ve tşk ediyorum duaların için canım.

öznur-ata dedi ki...

stil direktörü;çok sağol :)