20 Ekim 2010 Çarşamba

son zamanlarda..ATA

Son zamanlarda biz oğluşla.....
kışlıklara geçtik...gözü iyileştii :)


meyvelerden hala havuç(ki görüldüğü üzere tabakta yok,bitmiş)salatalık (küçük bir parça kalmış)favorimiz:)))


bilmiyorum daha önce bahsetmiş miydim Ata'ya kelimeleri öğretirken haliyle tek ''anne'' kelimesini öğretmemiştim..Ve enteresandır ki bana aylarca TEYZE dedi..:)bu hem komik hem ilginçti..çünkü anneanneye''nanne'';teyzeye''teyze''babaya''baba;dedeye''dede; ve birsürü isim ve kelime..ama bana inatla teyze diyordu..bu nedenle sırf öğrensin diye babası,teyzesi birsürü kişi beni anne diye çağırdı.ama nafile..inatla teyze diyordu..taki bayram tatilinde Bursa'da eşimin kuzeninin küçük kızı annesine seslenene kadar..Ata bir anda ''anne'' demeye başladı:)))şimdilerde ise hayallerim gerçek oluyor''annecim''-''babacım'' yani cimli konuşmalar başladı..sabahları uyandırmak için ''annesiim kalk.süt''diyor ya..benim gibi uyanınca suratsız olan bir insan bile mutluluktan uçuyor,bir anda yüzümde gülücükler açıyor :)))

11 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Bizim abimin oğluda babaanne demiyor:)

atacığıma maşallah havuç ve salatalığı nasılda kemiriyor

Unknown dedi ki...

Çocuklar hayatımızın en büyük NEŞESİ,RENGİ,onlarla gülüp onlarla ağlıyoruz,doğdukları günden itibaren...
Allahım hep güldürsün,acılarını göstermesin.Amin.

annelili dedi ki...

Öyle cilveli cilveli konuşuyorlar ki; insana herşeyi yaptırabilirler...

özge güçlü dedi ki...

benimm aşkımmm canımmm minikkuşumm teyzesininn birtanesii, ölürüm o zeytin gözlerine

öznur-ata dedi ki...

YEMEK VAKTİ AYLİN;evet çok seviyor salatalık-havucu :)

Deli Anne dedi ki...

bzimki de havuç seviyor en çok, ilginç!

Sevtap dedi ki...

Seni çok iyi anlıyorum.Benim görümcemin kızı minik prensesimde bana ;
-yengecim kalkman gerek?
-Neden kuzum?(Sabah saat6,5-7 arası)
-touletim geldi?
Tuvalet yaptırılır yatılır
-yengecim kalkman gerek?
-Neden kuzum?
-Oyun oynamak istiyorum :)
Gerisi belli :D

öznur-ata dedi ki...

ozgur;evet öyle ablacımm.İremim ve Ata olmasa napardık??

annelili;aynen öyle :)

özge güçlü;teyzesi ölmee:)özledik seni..

Deli Anne;tatlım ilginç bu çocuklarımız yaa..havuç yaralıdır sevmeleri de güzeeelll öperim oğluşları:))

karabidikim;valla sorma ömrüm boyunca anne olana kadar sabahın, 4 ya da 5 te başlayacağını bilmezdim..anne olunca anladım..

Unknown dedi ki...

Canım benim,annelik işte hem güzel,hem de bazen zor yanları var.
İçinden çok korkmuş,endişelenmişsindir eminim,
Ne güzel öyle değilmi,küçücük bir yavru'nun Anne demesi,dönüp bakmak,kucaklayıp,sımsıkı sarılmak,Rabbim hiçbir anneyi bu duygudan mahrum bırakmasın.
Sevgilerimle...

nihalasli dedi ki...

ayy ne guzel annecim demesi..benim yegenim de babasina babacigim diyor ya sanki bana anne denmis gibi mutlu oluyorum bir de sizi dusunuyorum nasil mutlu oluyorsunuzdur.

öznur-ata dedi ki...

SEVGİLERİMLE;Amiinn canım..o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam :))

nihalasli;hem de nasılll mutlu oluyorum :))