28 Kasım 2010 Pazar

2 Ödül-2 Mim !!


Ne zamandır yazacağım bunları..sevgili ablam özgür ve sevgilerimle beni ödüle layık görmüşler efenim..sağolsunlar ..varolsunlar....ee ödülü aldım ve hediye etmek isterim pek tabi ki :)))ve ben deee

taa Amerikalarda soluyan arkadaşım nihal'e
yine uzaklardaki taaa Kanada'da yaşayan cihanım'ın annesi taze anne'ye 
vee
çok yakınımda ama bir türlü görüşemediğimiz saygıdeğer,takdireşayan.. Minik ve Jane'in sahibesi Begonvilli Ev'e
hediye etmek istiyorummkabul buyururlarsa tabiki...

Bir de mimlenmişim efenim 1.si yine ablacığım özgür tarafından..:))
mim konusu:GARİP ALIŞKANLIKLARINIZ..
cevaplıyorum :))valla ben aslında garip bir insanım yani tamamıyle bunu kabul ediyorum..ama garip gelen alışkanlıklar mesela krem-şampuan vs.gibi şeyleri daha almadan koklarım ve kokusunu beğenmezsem asla almam yararı fln.umrumda olmaz:)
uyanma saatim ne olursa olsun ilk öğünüm mutlaka kahvaltıdır,asla öğlen olmuş diye yemek yiyemem.ve kahvaltı masasında peynir ve yumurta yoksa ben onu kahvaltıdan saymam:))
biraz obzesif bir durumum vardır son zamanlarda az da olsa değişse de mutlaka bulş.mak.nde kaşıklar çatallar ayrı yerlerde ve büyükten küçüğe sıralı bir vaziyette durmalıdır.başka şekilde konmuşsa çıkarıp tekrar dizerim :)
asla kimseye kin duyamam içimde nefret duygusu diye bir şey yok sanırım..ve kimseye küs dargın kalamam :)
ve en saçması bence şudur ki:)yemek yaparken sanırım 50 kez falan tadına be akarım daha pişmeden de dahildir ki bir de saatler bile sürse başında beklerim..garip miyim neyim :))))

2.mimim de canım arkadaşım taze anneden..bu birazcık uzun :)


En Sevdiğiniz Kelime :-annesiiimm...(Ata'dan annecim),bibiki :)(Ata'dan tabiki)




Nefret Ettiğiniz Kelime:hakkaten(çünkü doğrusu hakikatendir)



Ne sizi heyecanlandırır?bilmiyorum belli olmuyor ki..:))gelip gidiyor :))
 

Heyecanınızı ne öldürür?hayal kırıklığı ve kesinlikle emin olduğum bir şeyin olmaması

En sevdiğiniz ses:Ata'nın sesii:))
 Nefret ettiğiniz ses:sinirlendiğim ve bağırdığım zaman kendi sesim ve tiz ciyak ciyak sesler ha bir de çatal-kaşığın dişe değdiğinde çıkardığı ses

Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?çöpçü olmak istemem :)cerrah da olamazdım sanırım yani istemezdim

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?kesinlikle matematik dehası olmak isterdim

Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz? yine ben olmak isterdim

Nerede Yaşamak İsterdiniz?Ata doğmadan önce kesinlikle istanbul'du. hiç öyle bahçeli bir ev falan düşüncem yoktu..ama şimdi kocaman bahçeli bir evde kediler köpeklerle ve Türkiye'de ama ne kadar ölüp bitsemde istanbul'da değil

En önemli kusurunuz?çok çabuk parlarım :(ve sonra fıs diye sönerim :)))çookk sabırsızım

Size en fazla zevk veren kötü huyunuz?bilmiyorum..aklıma gelmedi şu an

Kahramanınız kim?CANIIIMMM BABAAAMMMM :((

En çok kullandığınız kötü kelime: argo bazı kelimeler :((


Şu an ki ruh haliniz?belirsiz ve dengesiz...

Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Hayal etmekten korkma..eğer gerçekten istersen olur..mantıkla istediğin dilediğin her şey gerçekleşebilir hayatta..Yarını asla bilemezsin kii bugünü yaşa...ve sakın korkma anını yaşamaktan..sonrasını kimse garanti edemez HAYATI KAÇIRMA

Mutluluk rüyanız nedir?her gece yastığa başımı huzurla koymak,sabahında huzurla uyanmak...

Sizce Mutsuzluğun tanımı nedir?asla çaresi olmayan ve asla kaçılamayacak şey Ölüm!ve yine huzursuzluk içhuzur olmazsa mutsuzsun demektir bence 

Nasıl ölmek isterdiniz?ölmek istemezdim ama uykuda ölmek galiba :((ve hep denir ya bencede öyle kimseye muhtaç olmadan
 Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz?böyle bir çocuk yetiştirdiğin için tebrik ederim :)))

valla ben kimseyi zan altında bırakmıyorum :))beni izleyen tüm arkadaşımlarıma yolluyorum bu mimi..cevaplamak isterseniz tabii :))

6 yorum:

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Tebrikler arkadaşım,çok mutlu oldum.
Güzel bir hafta diliyorum.

sevgilerimle...

nihalasli dedi ki...

Canim benim cok tesekkur ediyorum cok kibarsin;)
Odulu su an 3. defa almis oluyorum hem bu yuzden hem de senden almak hem de sicak sozler duymak cok mutlu ediyor beni.
Odulunu seve seve kabul ediyorum blogumda yer vericem insallah;)
Garip aliskanliklar mimini begendim onu da alabilirim tabiki hihii:))
yumurta sevdasi bende de cok buyuk.

Taze Anne dedi ki...

hehe :) vallaa uzunmuss :))

öznur-ata dedi ki...

SEVGİLERİMLE;ben teşekkür ederim,senin de haftan iyi geçsin canım..

nihalasli;rica ederim canım..o zaman mimi sana yolladım gitti :))ayy sorma yakında yumurtlicam :)))

Taze Anne;ay sorma kaç kez geldim gittim bilg.ın başına :))anca bitti

Taze Anne dedi ki...

Bende direk deli anneden kopyaladim :) sonra hepsini sildim kendim doldurdum :))) Yaparkende bu nee yaa :) in in bitmiyor bile dedim ;)

öznur-ata dedi ki...

Taze Anne;ben de öyle :))))