12 Aralık 2010 Pazar

Ata'dan nağmeler

şaşasııınn..yaşasın

ben deeee..sakın yeme dendiğinde .))

nanavar..canavar

şaşasın makana..kamana..makanaka..yaşasın makarna

abakı...ayakkabı

ise dittii..işe gitti..(baba ortalarda yoksa)

buydayıııımm..-anne soruyor ..Ata nerdesin....cevap--Burdayııımm..ama nerde belli değil

ben deldiiimm...birden bire tuvalet banyo mutfak dalıyor ben geldimmm

bibikiii...tabi kii...(annesinin kuzu su...mısın misinlere cevap olarak annesi gibi tabiikiii:))

kakasısııınn...kalkar mısııınn

veyisisiiiinnn...verir misiiinn

pöpek..köpek

mamam...tamam


13 yorum:

ebruli günce dedi ki...

yerim ben onun ağzını...

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Aynen bende yerim o tatlı dilleri...
Bunları mutlaka bir yere not al olurmu arkadaşım.
Büyüdükçe unutuluyor,ve büyüdüğünde de soruyor
_anne ben ne derdim diyerek!

Öptüm yanaklardan.

sevgilerimle...

öznur-ata dedi ki...

ebruli günce;:))teşekkürler

SEVGİLERİMLE;biz de öptük sizi canım

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Ah canım benim ben onun ağzını yerim çok tatlıdır şimdi bu kelimeleri yav:)

Taze Anne dedi ki...

Ayy cok sekerr :)

αѕαннαяα dedi ki...

Ne güzel kendi dilinizi oluşturmuşsunuz :)

öznur-ata dedi ki...

YEMEK VAKTİ AYLİN;hem de nasıl tatlı:))sağol canım

Taze Anne;teşekkür ederim tatlım

ashhara;evet aslında Ata oluşturdu :))

özge güçlü dedi ki...

burnumda tütüyorsun bebeğimm

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İnan varya şu an bu kadar keyif veren hayat bu işte dedirten bir yazı olamazdı. Bu moralsiz günlerde minik bir meleğin sözleri ile gülmek :) Sağol annesi ayrıca desteğin ve morallerin için sağol canım. Öperim kocaman.

Nehir İda dedi ki...

Ne tatlı bir bebek böylee öpüverin gıdısından benim için

öznur-ata dedi ki...

özge güçlü;yılbaşında gelin yaaaa :))biz de özledikk

STİL DİREKTÖRÜ;sağol canım benim..ben de öperim

Nehir İda;öptüm gitti:)teşekkürler

Begonvilli Ev dedi ki...

Harika bir sözlüğü var. Okumaya doyamadım, bir de işitsem nasıl keyifli olurdu kim bilir:) Canım benim, nazar değmesin sana..Çoook öptüm.

öznur-ata dedi ki...

Begonvilli Ev;çoookk teşekkür ederim..