4 Aralık 2010 Cumartesi

bu da yeni :)

anneemm :)

8 yorum:

özge güçlü dedi ki...

benimm canımmmmm, ne de güzel konuşuyo içim gidiyo böyle uzaktan uzaktann. aşkımm benim minik prensimm. maşallahhh bebeğime 41 kere maşallah

öznur-ata dedi ki...

özge güçlü;amiinn :))teşekkürler teyzesi..iyi ki doğdun u özellikle sen duy diye söylettim :)öptük seni.özledik

İrem dedi ki...

Öznur selam, çok lokum birşey maşallah. Benim bir arkadaşımın oğlu var o da annesine "Annem" diyor. Çünkü arkadaşım oğlumunu "Annem" diye seviyor o da öyle alıştı :)

öznur-ata dedi ki...

İrem;merhaba irem,çok teşekkür ederim.aa ne güzel ben de annem ya da annecim diyorum :))buarada benim de yeğenimin ismi irem :)

ulay dedi ki...

oyy cokk tatlı bu kuzuuu. maşallah ne kadar tatlı konuşuyor :)beşiktaşlı olmasına ayrıca bayıldım :)

öznur-ata dedi ki...

fragola;çook teşekkürleerr :)evet biz ailecek Beşiktaşlı'yız :))

ulay dedi ki...

ne güzell, ben ayrı bi seviyorum beşiktaşlıları :) biz de öyleyiz :))çoook çok öpüyorum minik atayı ve sizi :)

öznur-ata dedi ki...

frago;biz de sizi :))