17 Aralık 2010 Cuma

beklentiler daima yaralar

‎...Shakespeare Der Ki...

‎...


* Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden ...bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.


* Hayat kısadır. Öyleyse hayatınızı sevin. Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve;


- Konuşmadan önce dinleyin,


- Yazmadan önce düşünün,


- Harcamadan önce kazanın,


- Dua etmeden önce bağışlayın,


- İncitmeden önce hissedin,


- Nefret etmeden önce sevin,


- Vazgeçmeden önce çabalayın,


- Ölmeden önce yaşayın.


*Hayat budur. Onu hissedin, onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

4 yorum:

OZLEM ANNE dedi ki...

cok begendim, uygulamaya geciyorum :)

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok güzel, çok anlamlı sözler.

öznur-ata dedi ki...

OZLEM ANNE;ben de çok beğendim de bir de uygulamaya geçebilsem :(

Begonvilli Ev;ben de çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim

Devlerin Aşkı dedi ki...

çok begendim