17 Aralık 2010 Cuma

yorgunum...

yorgunum dostlarım

beenn..

çoook yorgun..

gözyaşının bir damlasına kurban olduğum...anneeemm yorgunum..biraz yoruldum...

her sabah 5 te uyanmaktan..

sütünü içirdikten sonra annecim bırak topu çok erken demekten..

kahvaltı yaparken hiç oturmadan isteklerini karşılayıp kuşu kediyi kahvaltıya karıştırıp seni kandırmaya çalışarak sana bişeyler yedirmeye çalışmaktan..

ardından oyunlara dalıp bel fıtığım yine azmışken sana ayak uydurmaya çalışmaktan..


aahhh ardını toplamaktan hiçbitmeyen ...

öğle uykun için farklı farklı numaralar yapıp nihayet uyuduğunda ortalık toplama biterse birazcık dinlenmeye şekerleme yapmaya çalıştığımda sanki anlarmış gibi anında uyanmandan

öğle yemeği faslında beni kandırmandan...doğru düzgün yemeyip benim içimi acıttığında abur cubur isteğine boyun eğmekten....


BIKMADIM ANNECİM..

SADECE ÇOK YORULDUM



*bunun da devamı gelecek

27 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ne güzel nede kolay dile getirmissin,gercekte ne kadar zor bir olay halbuki,kolay gelsin diyorum...

birdamlacikyagmur dedi ki...

geleceğimi görür gibi oldum :(

Unknown dedi ki...

Canım benim,
Bu kelimeyi özellikle bir kaç gündür bende çok sık kullanıyorum.
Dağınıklık toplamaktan,sabah 6:00da uyanmaktan,okulda öğrenileni evde tekrarını yapıp yaklaşık her akşam 3saat ders yapmaktan,özel adına hiçbir şey kalmamasından,vs.
Gece olup evin içine sessizlik çöküncede kızıyorum kendime 'o varki bende varım'diyorum.
Rabbim sağlık,sıhhat versin kuzucuklarımıza,yanımızda olsunlar.

Sanada kuvvet versin,ama çok güzel yaşlarınız ve zor dönemleriniz.Ama büyüdükçe daha da zorlaşıyor,yetemiyorum,beceremiyorum diye kahırlanıyo insan...

Kocaman öpüyorum,

sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

sanki ben yazmışım gibi gözlerim dolarak okudum...
bu atalar hep mi böyle..sbah 5te olmasada gecede 2-3 kez uyanıp salona geçmekten,kahvaltıda saltalık dışında bişey yedirebilmek için binbir çözüm aramaktan.. yatak tepesine çıkıpda koca gövdeylezıplarken baza kırılmasın diye dua etmekten oyuncaklara basmamak için sek sek oynamaktan ben de çok yoruldum!!!

OZLEM ANNE dedi ki...

haftasonu geldi oznurcum, birak bu gunlerdede babasi ilgilensin sende biraz uyu dinlen :)

nihalasli dedi ki...

Canim ya hak veriyorum yasamadim ama ablamdan biliyorum.Kizi cok usludur ama etrafi dagitmaya bayilir ya bi kere temiz kalamaz o ev.Buyuyor seninki dicem ama sanki okul zamani cok mu kolay dimi ;)

Unknown dedi ki...

Oznur ya, ben daha acemiyim annelik olayinda ama okuduklarimdan yola cikarak soyluyorum. Bence her istedigini yapma yoksa buyudukce cok zorlanirsin.

Begonvilli Ev dedi ki...

Canım Benim, hiç kolay değil biliyorum ama bir gülücükle, onun mis kokusunu içine çekip sarılması ile yorgunluk bedeninden uçmasa bile ruhundan uçup gidiyor değil mi? Sen annesin ve daha çoook yorulacaksın. Yavrun büyüyüp serpildikçe yorgunlukların farklı boyutlara taşınacak. Okul hayatı, sınavları, arkadaşlıkları, delikanlı oluşu, isyanları ve daha kim bilir neleri var sırada. Sakın gözün korkmasın. Dünyanın en değerli varlığı sana dünyanın en mucizevi sevgisini sunacak, her yaşında sen O'nun Sevgili annesi, O da senin biricik yavrun olacak..
Canım, Allah sağlıklı ve uzun ömürler versin sana, eşine ve yavrunuza. Yorgunluklar elbet geçer. Sevginiz, mutluluğunuz daim olsun..

Deli Anne dedi ki...

ben d, ben de! Üstelik hafta sonunda baba da şehir dışında gene...

Asahhara dedi ki...

Ayy kıyamammmmm. Yorgunluk herşeye değiyor. Benim kızım şimdi bana arkadaş gibi. Dünyanın en güzel duygusu.

öznur-ata dedi ki...

Bir Terazi Kizi;ahh evet zor..teşekkür ederim..

birdamlacıkyağmur;aman öyle deme..

SEVGİLERİMLE;evet ya zor bir dönem sanırım bu zamanlarımız ..ama sen biraz daha mı gözümü korkuttun ne:))ben öpüyorum canım sizleri

nagişim;yaa demek yalnız değilim..değiliz :)

OZLEM ANNE;canım benim keşke yapabilsem..o da başka bir çocuk :))

nihalasli;yaa uslu olmasın tamam da bu kadar da yormasın anneyi..büyücek büüyücek..ama ben de yaşlanıyorum :((

Taze Anne;tatlım aslında benim de kurallarım var Ata üzerinde..ama buaralar o kadar değişti ki..cihancığımı öperim..

Begonvilli Ev;ne kadar güzel anlatmış ne güzel dile getirmişsiniz..inanın çok mutlu oldum yorumunuza..gerçekten öyle anneemm diye sarılıyor ya durduk yere ne yorgunluk ne sinir kalıyor..hepsi uçup gidiyor..Amiinn tüm sevgiler daim olsun

Deli Anne;ahh be canım yine mi :((senin işin daha zor 2 çocukla..ama işte hayatın bize hediyeleri onlar..

asahhara;o zamanları düşünerek rahatlıyorum zaten..tahmin edebiliyorum..çok teşekkür ederim

anneanneninemekleri dedi ki...

Allah kolaylık versin.Öyle hızlı geçiyorki zaman .Ben 3 tane büyütüp yuvadan uçurdum,şimdi torunlarım gelsede sevsem diye bekliyorum,sevgiler

Unknown dedi ki...

iyi anne olmak zor iş...onu kendi haline bırakmalısın bence, kendi iyiliğin için...
mesela kendi oynasın, uykusu varsa yatır ve uyumasını söyle....
senin dinlenmen çok daha önemli çünkü...

öznur-ata dedi ki...

anneanneninemekleri;evet öyle benim için bile ne zaman doğdu da koca adam oldu :))Allah hepsine sağlıklı uzun ömürler versin..teşekkürler..sevgiler..saygılar

öz'üm;aslında bırakıyorum ama o kadar az ki kendikendine oynadığı zamanlar genelde benimle yapışık geziyor :))hele ki tek başına uyuyacak !sanırım bu çookk zooorr :))yine de teşekkür ederim

cavidan dedi ki...

İnsanız ve tabii ki çok yoruluyoruz. Keşke şöyle 1 saat kendimize ayırsak doya doya uyusak.
Kolay gelsin.

uğurlu gelecek dedi ki...

duygularımı dile getirmişsin. bıkkınlık değilde bu yorgunluk oda doğru.. belki azcıkta bunalmak..sevgiler

öznur-ata dedi ki...

cavidan;evet yaa nasıl güzel olurdu :))

uğurlu gelecek;maalesef aynı bunalmak..bizden de sevgiler

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel anlatmışsın aynen katılıyorum ben de ben de:( Anne olunca daha iyi anlıyor insan annesinin kıymetini , bebeklerken yok canım ben öyle yapmam dediğim bir çok şeyi bakıyorum yapar olmuşum bile insanın elinde olmuyor bazı şeyler gayet iyi anlıyorum sizi.
Sevgiler..

GÖNÜL dedi ki...

sevgili öznur bloğuma hoşgeldin çok memnun oldum ata çok tatlı çok şeker allah nazarlardan korusun sevgiler:))))))))

öznur-ata dedi ki...

İkiz Annesi;yaa evet maalesef :(

GÖNÜL;çok teşekkürler..hoşbulduk

Stil Direktoru dedi ki...

amanın yumurtalamasam mı korkutma gözümü kız :)

Unknown dedi ki...

Pazar günü yaşadıkalrımdan sonra on kat daha anlıyorum sizi...Keşke diyorum annemiz yakın olsaydı...Böyle durumlarda bazen eşlerde anlamıyor tek bildikleri " bırak dağınık kalsın , acıktığında yer mutlaka " demek oluyor ve ben bu sözlerin üstüne avaz avaz " annee , lütfen gell " diye haykırabiliyorum.sanki hiç dinlenemeyecekmişim gibi yorgunum ve keşke sihirli değneğim olsaydı ve tüm anneleri bir anda dinlendirebilseydim...Öğlen uykusunun uzun olabildiği günler dileğiyle , kolay gelsin...

Sitare dedi ki...

valla inan ben de çok yorgunum:)

Ebru dedi ki...

Dünyanın en güzel yorgunluğu. bir o kadar da zoru. Kolay gelsin.

neselihaller dedi ki...

öyle bir anlatmışsınız ki içimde hissettim resmen...biz bir klüp mü kursak: YAK...Yorgun Anneler Klübü

Sevgiler

architect dedi ki...

Moralini bozmak gibi olmasın ama benim oğlum 4,5 yaşnda nerdeyse,hala kesintisiz uyku nedir bilmiyorum,ya su içmeye,ya çişe bişeylere kalkıyor,her uyutma ve yemk seansımız 1 saat sürüyor,ben de tüm anneler gibi yorgunum..derin bir nefes çekip yola devam..

architect dedi ki...

Moralini bozmak gibi olmasın ama benim oğlum 4,5 yaşnda nerdeyse,hala kesintisiz uyku nedir bilmiyorum,ya su içmeye,ya çişe bişeylere kalkıyor,her uyutma ve yemk seansımız 1 saat sürüyor,ben de tüm anneler gibi yorgunum..derin bir nefes çekip yola devam..